Eerste orthomoleculaire kenniscentrum van Nederland
HomeORTHObibliotheek
1001068N
Koffie verlaagt risico van prostaatkanker


2009 - Een hoge koffieconsumptie kan het risico van een vergevorderde en dodelijke vorm van prostaatkanker tot 60% verkleinen.
Voor de studie werden gegevens geanalyseerd van een cohortstudie waaraan...
Log in om het volledige bericht te lezen. U hebt nog geen abonnement op de Ortho-bibliotheek.